WSZYSTKO O RODO
  • Poradnik RODO
    • Reklama internetowa – system przepisów prawnych o ochronie danych osobowych i prywatności
    • Status podmiotów przetwarzających dane osobowe w ramach reklamy programmatic
    • Status podmiotów przetwarzających dane osobowe w „tradycyjnej” reklamie internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem e-mail marketingu
    • Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w reklamie internetowej
    • Profilowanie marketingowe jako szczególna operacja na danych osobowych
    • Obowiązek informacyjny w środowisku internetowym
    • Realizacja praw podmiotów danych w internecie
  • Aktualności
  • Transparency & Consent Framework
  • ePrivacy
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Aktualności

Stanowisko IAB Polska dot. projektów ustaw dostosowujących polskie prawo do RODO

11 kw. 2018

Stanowisko IAB Polska w sprawie art. 5 projektu ustawy o ochronie danych osobowych

11 kw. 2018

GIODO przygotował wskazówki dotyczące sposobu realizacji określonego w art. 30 RODO obowiązku prowadzenia rejestru czynności oraz kategorii czynności wraz szablonami obu typów rejestrów i przykładami ich uzupełnienia.

11 kw. 2018

Projekt ustawy wprowadzającej ustawę o ochronie danych osobowych będzie przedmiotem obrad Komitetu Europejskiego Rady Ministrów w dniu 18 kwietnia br.

11 kw. 2018

Projekt ustawy o ochronie danych osobowych został przyjęty przez Radę Ministrów 27 marca i skierowany do Sejmu

11 kw. 2018

Strona 2 z 2«12
Serwis stworzony przez red-studio.eu