• Poradnik RODO
    • Reklama internetowa – system przepisów prawnych o ochronie danych osobowych i prywatności
    • Status podmiotów przetwarzających dane osobowe w ramach reklamy programmatic
    • Status podmiotów przetwarzających dane osobowe w „tradycyjnej” reklamie internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem e-mail marketingu
    • Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w reklamie internetowej
    • Profilowanie marketingowe jako szczególna operacja na danych osobowych
    • Obowiązek informacyjny w środowisku internetowym
    • Realizacja praw podmiotów danych w internecie
  • Aktualności
  • Transparency & Consent Framework
  • ePrivacy
  • Kontakt

Świętuj z nami >>

W odpowiedzi na zaproszenie GIODO IAB Polska przygotowuje stanowisko w spr. wykazu rodzajów przetwarzania, dla których wymagane jest przeprowadzenie oceny skutków dla ochrony danych. Stanowisko będzie gotowe do końca kwietnia.

9 maj 2018

Aktualności

  • Raport RODO – rok obowiązywania. Interpretacje i dobre praktyki branży reklamy internetowej. 23 października 2019
  • IAB Polska uruchamia konsultacje projektu Kodeksu RODO 10 sierpnia 2018
  • Save the Date – 25 September / IAB Europe Webinar: A Complete overview of the Transparency & Consent Framework 27 lipca 2018
  • Webinar Transparency & Consent Framework 18 lipca 2018
  • Zapisz się do newslettera Transparency & Consent Framework 28 czerwca 2018
Serwis stworzony przez red-studio.eu